Bourjois Color Boost Lipstick – Fuchsia Libre

001
Iedereen kent de Chubby Sticks van Clinique, een heerlijke lippenbalsem met een leuk kleurtje in een potloodvorm. Nu heeft Bourjois haar eigen versie gecreëerd! Namelijk de Color Boost lipstick..
img01img02
De kleur Fuchsia Libre sprong er voor mij echt uit, het heeft een inderdaad een fuchsia kleur met een koele ondertoon. Bourjois belooft het volgende: Het is een lipstick met een glossy finish die waterproof is met een SPF van 15 (pluspunt!) en deze moet ook nog eens tien uur blijven zitten en hydrateren. Daarnaast moet het voelen alsof je niks op je lippen hebt (bare lip sensation). Oké aanbrengen dan maar!

img03

Hij valt mij helemaal niet tegen! Ik vind hem zelfs super fijn! De pigmentatie is meer dan voldoende en voelt lekker romig en zacht aan op je lippen. Hij plakt niet maar voelt meer aan als een lippenbalsem, daarom vind ik dat de naam lipstick eigenlijk niet tot zijn recht komt. Net als de Chubby Sticks zijn het verzorgende lippenbalsems met een leuke kleur, tenminste zo voelt het aan. Het is ook super gemakkelijk om aan te brengen en je kunt hem zo omhoog draaien als hij op begint te raken. Handig! Alleen ik vind niet dat hij tien uur blijft zitten, meestal na drie uur is de meeste kleur er wel af en pak ik de stick er weer bij om mijn lippen bij te werken. Toch ben ik zeer tevreden over dit product en gebruik ik hem echt heel vaak. Mijn lippen voelen ook vaak droog aan en een labello is natuurlijk niet zo leuk als een lippenbalm met een leuk kleurtje!

collage1

Deze Color Boost sticks van Bourjois zijn bij verschillende drogisterijen en parfumerieën te koop voor €9,99.

Wat vinden jullie van deze sticks van Bourjois?

11 gedachtes over “Bourjois Color Boost Lipstick – Fuchsia Libre

  1. Pingback: Filmpje: Favorieten van september | Beauty x Therapy

Geef een reactie

