Pupa Lasting Color Gel Nagellak

pupa-lasting-color-gel
Tegenwoordig worden we dood gegooid met gel nagellak die je zelf heel simpel kunt aanbrengen zoals Sensationails, Shellac en Alessandro Striplac. Allemaal om een prachtige gel finish te krijgen. Normaal heb je hier ook een UV lamp voor nodig zodat de gel kan drogen. Nu heeft Pupa een nieuwe innovatie op nagellak gebied, namelijk een gel nagellak zonder UV lamp! Kijk mee of dit ook echt een succes is..
pupagel
Het is een standaard nagellak potje van Pupa, de dop heeft alleen een iets donkere kleur dan de normale lakken. Ik heb voor de kleur Juicy Mango gekozen wat nummer 34 heeft. Het volgende beloofd Pupa: Pupa Lasting Color Gel nagellak. De eerste gelnagellak zonder het gebruik van een UV lamp. Een nieuwe nagellak met een zeer professioneel resultaat die erg lang mooi blijft. De Pupa gel lak is super glanzend, egaal en extreem dekkend. Dankzij de grote platte applicator met afgeronde tip is de Pupa nagellak eenvoudig aan te brengen.

pupagel1
WOOOOWWW ik ben super fan!!!! De applicator is inderdaad super handig om goed mee te kunnen lakken, hij is wat groter dan normale applicators maar het gaat zo gemakkelijk. Daarnaast de dekking, ja wat kan ik zeggen ik heb maar één laagje gebruikt en dit is zeker voldoende! Hij schijnt niet door en ziet er egaal uit. En natuurlijk de gel finish! Ja wauw hij is geweldig, hij glanst perfect en het ziet er niet uit of ik echte gel nagels heb. Wat trouwens ook een enorm voordeel is voor degene die niet goed kunnen stilzitten (Ik…) hij droogt ook nog eens supersnel! Waahhh en ze hebben wel 50 verschillende kleuren!!

pupagel2
De Pupa Lasting Color gel heb ik gekocht bij deze webshop voor de belachelijk goedkope prijs van €6,95. Hier verkopen ze ook nog een speciale gel topcoat waardoor je waarschijnlijk nog meer glans krijgt en wat natuurlijk de nagels langer mooi houdt.

Wat vinden jullie van deze gel nagellak?

2 gedachtes over “Pupa Lasting Color Gel Nagellak

  1. Wow! Super mooi. Ga ze ook zeker bestellen, wel moeilijk kiezen uit al diekleuren. Weet je misschien ook hoelang het mooi blijft? Zonder te chippen e.d.d?

    • Bedankt voor je reactie! Ik heb de nagellak nog steeds op maar het chippen is gister begonnen. Dus ik haal het er vandaag wel af. Afgelopen maandagavond heb ik deze nagellak opgebracht dus ik vind het nog vrij netjes!!

Geef een reactie

