Khloe Kardazzle Face Palette

431948_10152844281075613_240423876_n
De Kardashians, wie kent deze reality sterren tegenwoordig niet? Ze zijn overal! In magazines, tv en ook in beauty land zijn ze te vinden. Nu heet het Kardashian Beauty maar hiervoor heette het merk Khroma Beauty en dit is veranderd omdat het te veel op een ander merk leek. Toen het net in Nederland te verkrijgen was heb ik het Khloe Kardazzle Face Palette besteld.

Het palette vind ik er wel een beetje cheap uitzien maar dat komt door het plastic, de vormgeving vind ik wel leuk door het slangenprintje en de gouden letters (waarbij de kleine letters al zijn vervaagd). Dit kitje sprak mij het meest aan van de drie Kardashians, er zitten wat warme tinten in en nude kleuren wat ik zelf vaak gebruik. In de palette zitten vier matte tinten, vier shimmer tinten, blusher, highlighter en bronzer. Hieronder de swatches van de kleuren.
swatches1swatches
De pigmentatie wat eraf komt vind ik middelmatig, de één net iets meer dan de ander. De tinten vind ik wel heel erg mooi. De tweede tint van de matte kleuren heeft ongeveer dezelfde kleur als mijn huid vandaar dat hij wegvalt. De shimmer tinten shinen echt geweldig! Alleen de donkerste kleur heeft iets minder pigmentatie. De blusher heeft een roze tint en kleurt goed en de highlighter is geweldig! Super veel pigmentatie en hij geeft een mooie glans, wel weer mee oppassen dat je er niet teveel van opdoet. De bronzer doet iets te weinig naar mijn mening en is nu iets te licht voor mij om mee te shapen maar als ik weer iets lichter ben zou deze het goed doen.

look2look1
Hierboven heb ik een ooglook gemaakt met de kleuren uit dit palette. In de arcade boog heb ik de donkerste matte kleur gebruikt en naar binnen toe gebruikte ik de tint die iets minder donker is. In mijn binnenste ooghoek heb ik de aller-lichtste kleur gebruikt. Dit is de basislaag en om het meer een feestlook te maken heb ik gebruik gemaakt van de shimmer kleuren. Aan de buitenkant en in de arcadeboog heb ik de donkerste kleur gepakt en deze geblend. Over de rest van het oog heb ik de één na donkerste shimmer kleur gebruikt die een beetje rose goud is. Als laatste ‘editing’ heb ik de gouden shimmer variant (de lichtste) gebruikt als eyeliner maar alleen in het midden van mijn oog.

Het Klhoe Kardazzle Palette heb ik destijds bij de webshop van John Beerens besteld voor €16,95.

Kennen jullie Kardashian Beauty al?

2 gedachtes over “Khloe Kardazzle Face Palette

Geef een reactie

