Review – L’Oréal La Manicure Miracle Nail Repair 7

La_Manicure_Miracle_Repair_7_doosje
Een tijd geleden heb ik een artikel geschreven over dat ik dit product had aangeschaft omdat ik zelf veel last heb van nagels die afbreken en splijten. Nu zijn we een maand verder en kan ik jullie vertellen dat ik groot fan ben!

In dit artikel vertelde ik al dat mijn nagels heel fragiel zijn en ik ze ook vaak was waardoor ze weker worden. Sinds L’Oréal kwam met de La Manicure lijn was ik heel erg benieuwd naar de Miracle Repair. Dit belooft namelijk het volgende: Het is tegen breuken, splijten, ribbels, broosheid en oneffenheden. Daarnaast zorgt het voor zachte nagels en zorgt het ervoor dat het niet afbladdert. Nou ik heb veel nagelverharders geprobeerd maar toch bleven mijn nagels splijten. Nu weet ik dat je een nagelverharder bijna dagelijks moet gebruiken voor je echt resultaat ziet dus dit heb ik ook gedaan. Ik bracht de Miracle Repair om de dag aan voor een maand lang en ik kon mijn nagels nu ook lekker laten groeien omdat ik op vakantie ging. Voor mijn werk mogen/kunnen mijn nagels niet lang zijn. Kijk hieronder mee naar de foto’s ervan! De dagen waren niet heel duidelijk te lezen dus ik zet ze hier nog even neer. De foto’s zijn op de volgende dagen gemaakt: Dag 1,8,14,19,24,28.
mr7 week 12mr7 week3 4

Amazing, mijn nagels zijn nog nooit zo lang geweest!! In ieder geval niet zonder acryl of gel nagels!! Vandaag moet ik ze helaas kort vijlen omdat ik deze week weer moet werken maar wat vind ik ze prachtig! Ze zijn stevig, glad en lang. Ik ben natuurlijk niet van deze lange nagels gewend dus ik stoot ze wel eens of ik zit ergens tussen met mijn nagel maar ze breken niet af! Normaal als mijn nagels al iets langer zijn en ik stoot ze ergens tegen aan scheurt er sowieso één. Dit product kan ik je echt aanraden als je ook last hebt van nagels die graag scheuren en splijten. Wel moet je dit bijna dagelijks herhalen anders heeft het weinig zin. Toch nog één klein nadeel: het potje is nu half leeg maar ik heb er dan ook veel gebruik van gemaakt. Ben je geïnteresseerd? Dit product ligt bij verschillende drogisterijen in de schappen en kun je bestellen via bol.com voor €8,99.

Hebben jullie zelf al mooie nagels of gebruiken jullie ook een nagelverharder?

2 gedachtes over “Review – L’Oréal La Manicure Miracle Nail Repair 7

Geef een reactie

