Review – Dr. van der Hoog – Tipsy Tequila Sunrise masker

tequila-funmasker-dr-van-der-hoog
Eerder heb ik over het Glitter Glow Peel Off masker geschreven die mijzelf niet heel goed is bevallen. Nu was ik heel erg benieuwd naar het Tipsy Tequila Sunrise masker wat gewoon een creme/ gel masker is wat intrekt en je eraf spoelt met water. Benieuwd of deze wel bevalt?

Alle maskers uit deze lijn van Dr. van der Hoog vind ik er zo leuk uit zien! Al die kleurtjes en leuke titels ja daar ben ik fan van maar aangezien het peel off mask mij niet heel goed was bevallen was ik benieuwd naar de andere maskers. Toen ik het Glitter Glow masker had gekocht had ik tegelijkertijd ook het Tipsy Tequila Sunrise masker meegenomen. Dit lijkt me iets meer geschikt voor mijn huid aangezien deze gewoon langzaam in de huid trekt. Het volgende staat op de achterkant van het masker: Je bent in één keer in de tropen met dit exotische Tipsy Tequila Sunrise masker. Dit is dé ideale cocktail om je huid te hydrateren en te kalmeren. Het toegevoegde sinaasappelextract hydrateert je huid en Panthenol heeft tegelijkertijd een kalmerende werking. Dit stimuleert het natuurlijke herstel van je huid en vermindert roodheid en irritaties. Let’s party till the sun comes up!

DSC03063
Zo ziet het masker eruit, lekker vrolijk kleurtje! Het heeft een beetje een gelachtige textuur, lekker fris geurtje en ik vond hem heerlijk uitsmeren. Hierbij had ik ook echt zat voor mijn hele gezicht (1 sachet), ik had zelfs wat over om mijn hals mee te nemen!

voortijdensna
Ik vind dat je op de foto’s (laatste foto ziet er ook anders uit dan de andere 2) niet echt verschil ziet van voor en na maar mijn huid voelde daarna echt super zacht aan. Heb het 15 minuten laten inwerken, het masker voelde fijn en had nergens last van, prikkelde niet helemaal niks. Ik kon ook zien dat het mijn huid kalmeert maar ik krijg vaak rode vlekjes van het boenen van mijn gezicht, ik zie namelijk dat ik in mijn hals een rode vlek heb. Dit is dus waarschijnlijk van het te hard boenen met een washandje en komt dus niet door het masker.
Dit masker zou ik zeker vaker willen gebruiken omdat het lekker smeert en echt doet wat hij belooft. Dit masker kun je bij de Etos kopen voor €1,79.

Heb jij al een masker uit de nieuwe lijn geprobeerd van Dr. van der Hoog?

Een gedachte over “Review – Dr. van der Hoog – Tipsy Tequila Sunrise masker

Geef een reactie

