Bikini Party

scale
Zon, strand, zee, cocktails en bikini’s! Aankomende donderdag ga ik op vakantie en dan neem ik natuurlijk een stel bikini’s mee. Je hebt ze in allemaal verschillende soorten, kleuren en maten. Kijk mee waar ik mij inspiratie heb opgedaan en welke ik uiteindelijk dit jaar erbij heb gekocht..


bikini1
bikini2bikini3bikini4

De Hunkemöller heeft tegenwoordig zulke leuke bikini’s, nu Sylvie het boegbeeld is van Hunkemöller zijn de foto’s zo aantrekkelijk en zelfs de meest saaie bikini staat haar goed. Nu is het wel even anders dat als wij in een pashokje met rare belichting die bikini’s gaan passen of Sylvie op een heerlijk strand.. De bovenstaande bikini’s vond ik super mooi en tenslotte heb ik alleen de eerste twee van de Hunkemöller gekocht en de allerlaatste van de H&M. Eigenlijk moest ik gewoon de eerste twee bikini’s van deze foto’s hebben! Vooral die blauw groene met gouden details, een musthave voor mij ben er helemaal verliefd op. Dit is mijn favoriet van dit jaar in ieder geval, die koraal kleurige bikini heb ik ook gekocht en vind ik ook er mooi. Vooral dat er een ‘ketting’ van je touwtjes is gemaakt wat naar boven loopt. Sommige bikini’s vielen ook weer tegen, zoals die groene staat haar heel mooi op de foto maar groen is echt geen kleur voor mij. De laatste twee van de foto’s hieronder zijn van de H&M en die vond ik beide mooi. Alleen de wat meer oranje bikini stond mij totaal niet en de paarse zat super leuk! Deze heb ik ook nog in de sale gekocht, het hele setje kocht ik voor €12,-!

riri fringeTrend 2013
De fringe bikni’s ownen de zomer van 2013, op een gegeven moment werd ik doodgegooid met advertenties voor fringe bikini’s. Ik vind ze super leuk maar omdat ik iedereen er over hoorde en overal advertenties zag heb ik ze juist niet gekocht. Ik loop niet graag in bikini’s waarmee ik straks een grote kans heb dat de helft van het strand deze aanheeft. Toch vind ik ze wel super mooi! Je hebt ze wel in verschillende variaties, zoals de op de linker foto met Rihanna. Die is niet heel standaard maar heeft toch leuke fringes.

dreambikiniDream bikini
Dit vind ik zo’n gave bikni, helaas kost deze €159,95.. Uhh wat? Ja zoveel!!! Sorry maar dit ga ik niet besteden aan één bikini maar toch blijf hij super om naar te kijken. Leuk die combinatie van het bikini topje met dat broekje en dat de bloemenprint terug komt bij het topje. Love it! Deze kun je trouwens bestellen bij nelly.com en is van het merk PHAX Swimwear als je het wil weten.

Zitten hier favorieten bij van jullie? Of waar shop je altijd bikini’s?

5 gedachtes over “Bikini Party

Geef een reactie

