Mijn parfum stash

parfums

Zoals Coco Chanel zei: ‘A woman who doesn’t wear perfume has no future’. Oké dit zal wel niet helemaal waar zijn maar welke vrouw houdt nou niet van parfum?? Ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen. Ik hou van parfum, de diversiteit van geuren en natuurlijk de looks van zo’n flacon parfum. Hier laat ik zien welke mij hebben betoverd en mee naar huis heb genomen..
parfumstash
Dit zijn ze dan mijn lieftallige parfums! Het zijn allemaal eau de parfums trouwens, dit vind ik persoonlijk prettiger omdat de geur dan niet zo snel weg is en ik niet zoveel hoef te spuiten. Ik hou zelf van vrouwelijke, zoete, bloemige en warme geuren. Tuurlijk zit er wel eens een uitzondering tussen maar in het algemeen moet dit voor mij in een parfum zitten. Ik heb even gekeken naar de ingrediënten van de parfums en bergamot, jasmijn, muskus, hout, amber, vanille en mandarijn zit bijna overal in. Dit zal wel voor een heerlijk geurtje zorgen!
Ik maak wel onderscheid met parfums die ik overdag draag of in de avond bijvoorbeeld met een uitje. De parfums die ik overdag draag zijn: Dolce & Gabbana The One, Amor Amor van Cacharel en Phenomenal van Supertrash. De rest draag ik meestal s’ avonds maar mijn favorieten hiervoor zijn: Alien van Thierry Mugler, Gucci Guilty Intense van Gucci en Eau Mega van Viktor & Rolf. Deze geuren vind ik zo lekker maar zijn wel te zwaar voor overdag, behalve Eau Mega die kun je eigenlijk overdag ook dragen want deze is niet te zwaar.

eau mega
Mijn alltime favorite
Als ik moet kiezen is het Eau Mega van Viktor & Rolf, deze kun je zoals ik net zei overdag en s’ avonds gebruiken. Het is een groene/bloemige geur met jasmijn en muskus echt super lekker! Als je hem niet kent moet je hem eens proberen in een Douglas of Ici Paris. Natuurlijk is parfum wel iets persoonlijks, wat de één lekker vind kan de ander vies vinden. Toch is dit voor mij mijn ultieme favoriet. Ik heb hem volgens mij anderhalf jaar geleden gekocht in Gran Canaria, 75 ml dus lekker groot. Gelukkig zit er nog iets in maar ben er bang voor dat ik met een paar maand wel een nieuwe moet kopen maar hij is het waard!

DSC03084
Laatste aankoop
Ongeveer een maand geleden heb ik bij de Douglas Alien en Amor Amor gekocht. Toen was er een actie dat je 25% korting kreeg bij flessen boven de 50 ml. Alien heb ik nu dus in een flacon van 60 ml en Amor Amor is maar 30 ml maar deze heb ik voor overdag gekocht en hiervoor switch ik nog wel eens van parfum. Maar even terug naar Alien, wat een geur!!! Ik ben helemaal fan en als deze op is ga ik hem zeker weer halen. De eau de parfum blijft met een nacht stappen ook super goed zitten. Laatst kreeg ik op het eind van de avond nog een compliment dat ik zo’n lekker parfum op had! Moet je nagaan, hier spuit ik namelijk maar heel weinig van op omdat hij redelijk sterk is. Hier heb je dus al genoeg aan. Top geur!

Nu ben ik wel benieuwd welke favoriete geuren jullie hebben.. Of welke jullie graag willen hebben!

Een gedachte over “Mijn parfum stash

Geef een reactie

