Hema Shoplog

hematjep02_585x585
Eigenlijk ging ik alleen naar de Hema om een agenda te kopen maar ik liep langs de beauty afdeling en moest toch iets meenemen..

agenda
Agenda
De agenda, ja laten we daarmee beginnnen. Ik koop sinds twee jaar ongeveer agenda’s bij de Hema omdat ze lekker overzichtelijk zijn. Nu hadden ze echt leuke agenda’s met bloemetjes en complete roze (mijn favoriet) maar als ik straks nog serieus wil worden genomen op stage moet ik het iets meer ‘basic’ houden. Er zitten toch een paar roze details in wat ik super leuk vind! Ten eerste dat hartje op de voorkant, het touwtje om hem dicht te houden en die roze ‘boekenlegger’. Jep ik vind hem echt leuk, daarnaast is hij ook nog toonbaar als ik hem op stage nodig heb. De agenda kocht ik voor €5,95.

mois lipgloss
Moisturising lipgloss
Deze heb ik een tijdje terug zien langskomen bij Mascha van Beautygloss en nu had ze hem gisteren ook weer in een look gebruikt. Een tijd terug wou ik hem al kopen maar steeds vergeten! Ja vandaag moest ik hem gewoon meenemen, ik ben helemaal gek op deze kleur. Ga hem vanavond meteen uittesten! De lipgloss kocht ik voor 3 euro.

eyebrowgel
Eyebrow gel
Nu gebruik ik de tinted brow gel van anastasia in de kleur Espresso, deze bevalt mij super goed maar ik heb het gevoel dat hij bijna op is. Toen was ik een beetje aan het neuzen bij de mascara’s en de wenkbrauw spullen toen kwam ik deze brow gels tegen. Voor deze prijs kan ik het wel eens proberen, die van Anastasia zijn een stuk duurder dus als deze mij bevalt hoef ik die ander niet meer te kopen. Deze kocht ik voor €3,75 in de kleur Bruin.

nailpolish
Long lasting nailpolish
De Hema lakjes zijn zo cheap maar ik vind dat ze goed lakken en nog redelijk lang blijven zitten. Ik kon natuurlijk niet zonder een nagellak naar huis. Het is een heel lichtroze lakje, ik ben namelijk fan van de witte lakken maar vind het ook gaaf als er iets een tintje in zit. Deze gaat dus wat de roze kant op en die had ik nog niet! Deze kocht ik voor €2,50 en het nummer is 808.

ring
Ring
Eigenlijk kijk ik nooit echt naar de sieraden bij de Hema maar er hingen wat vrolijke kleurtjes en ging even kijken. Toen vond ik deze grote roze ring! Eindelijk een maatje S, ik heb hele smalle vingers en altijd echt alle ringen zijn mij te groot. Vandaar dat ik bijna nooit ringen draag, maar deze zat perfect dus deze nam ik ook mee. Voor de prijs van €4,95.

Totaal was ik €20,15 kwijt wat nog meevalt aangezien ik de agenda en de ring heb gekocht, deze waren beide de duurste producten. Ik ben er blij mee in ieder geval!

Kopen jullie zelf vaak wat bij de Hema? Of alleen beauty producten?

11 gedachtes over “Hema Shoplog

  1. Leuke dingen heb je gekocht, die agenda ziet er ook echt heel tof uit! Ze hebben ook elk jaar weer zulke leuke agenda’s en schoolspullen bij HEMA, wauw :)!!

    Als je het leuk vind; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een link én een foto naar jouw blog. Klinkt leuk toch! Zou het heel gezellig vinden als je mee zou komen ‘feesten’!

    Veel liefs van Rosie

  2. Pingback: Hema Eyebrow gel VERSUS Anastasia Tinted Brow Gel | Beauty x Therapy

Geef een reactie

