Tag – Thats Who I Am

whoiam
Jullie hebben dit zeker eerder langs zien komen maar ik wou dit toch graag doen! Zodat jullie iets meer van mij te weten komen en ik vond het zelf ook altijd erg leuk om deze blogs te lezen. Kijk verder voor mijn eigen tags van Thats Who I Am..

tumblr1
Het eerste plaatje deed mij echt aan mezelf denken, zoiets zou ik ook doen. Zoals de eerste zonnestralen, vlinders en alle andere kleine maar toch vooral mooie dingen om je heen. Hierbij sta ik zonder na te denken dan fascinerend naar te kijken of zoals de zon heerlijk van te genieten. Dit moet je eigenlijk altijd doen, ook al kan dit soms lastig zijn. Kijk eens naar de kleinere dingen in het leven en probeer daar van te genieten.

Ogen, ja ik vind ze zo fascinerend om naar te kijken. Ik vind namelijk hele aparte lichte ogen prachtig! Helaas heb ik ze zelf niet maar ogen zijn het eerste wat mij opvalt. Sommige mensen hebben zulke aparte ogen, heerlijk om naar te kijken.. Nee je moet inderdaad niet gaan staren haha, maar kijk maar eens om je heen! Je zult ze zelf tegenkomen of je hebt ze zelf dat is nog mooier!

Mijn kamer is altijd een puinhoop, soms probeer ik met goede moed mijn kamer op te ruimen maar dan zie ik na een tijd door de bomen het bos niet meer. Dus als er nog goede organizer tips zijn, altijd welkom!

Ik hou van reizen om nieuwe dingen te zien! Heerlijk vind ik dat, tot nu toe ben ik nog niet heel ver geweest hoor dat komt nog! Heb wel veel van Europa gezien en ben één keer in noord Afrika geweest (Tunesië). Maar echt de oceaan over, Amerika, Australië, Thailand pfff ik wil nog zoveel zien! Toch zal ik echt eerst moeten afstuderen voordat ik zoiets kan doen.. Nog even geduld.

tumblr2
Ik ben nu drie en een half jaar samen met mijn vriend waar ik dolgelukkig mee ben. We wonen nog niet samen maar zijn druk bezig om te sparen voor een mooi huisje! Naast mijn vriendje is hij ook echt mijn beste vriend, ik kan samen met hem lachen wat ik super belangrijk vind! Zonder humor zou ik echt niet kunnen. Gelukkig zitten we hiermee op één lijn!!

Haha ja ik zag het tweede plaatje van deze en dit is typisch mij! Ik hou van muziek en zou het liefst overal willen draaien. Op mijn werk hebben we een radio en meestal ben ik als één van de eerste binnen. Ze zeggen altijd dat als de radio aan is, dan is Anouk binnen. Blijkbaar doet verder niemand dat, maar ik vind het heerlijk! Lekker muziekje erbij, in de auto overal!

De volgende twee gaan over mijn familie/vrienden, ze horen eigenlijk bij elkaar want ik zie mijn vrienden als familie. We zijn een hechte groep die elkaar al sinds de middelbare school kennen, iedereen is daarna z’n eigen richting opgegaan maar we zien elkaar wekelijks! Mijn ouders en mijn twee (oudere) zussen zou ik echt niet kunnen missen, we hebben een hele hechte band met elkaar. Vandaar deze twee plaatjes.

tumblr3
Do I need to say more? Nee sorry de winter is gewoon niks voor mij, ik heb het altijd koud dus laat staan in de winter ja. Ik vind alleen de sneeuw mooi staan maar verder vind ik het alleen maar irritant en koud.

Wie wil dat nou niet??? Maar ik heb het ook serieus nodig haha, ik heb nu een gewone kast met een extra rek erbij en alles hangt/ligt propvol!! Dan ligt de winterkleding al op zolder hé.. Jep ik kom dus echt ruimte tekort, shopaholic noemen ze dat..

I don’t quit! Ik haat het om te verliezen en als ik iets wil dan ga ik er ook echt voor. Studie, sport ja alles heeft er mee te maken. Als ik eenmaal ergens mijn zinnen op zet dan ga ik er ook echt de volle 200% voor. Herkennen jullie dat?

Ik hou ervan om lekker te stappen en dit doe ik zeker een paar keer in de maand maar de festivals zijn toch wel wat leuker! Zeker nu tegen de zomer periode aan heb je veel festivals, heerlijk als het zonnetje schijnt en je een lekker cocktailtje kunt drinken met je vrienden op heerlijke beats. Top feestjes meestal! Alleen wel erg afhankelijk van het weer.

tumblr4
Eigenlijk wou ik een plaatje met Grey’s Anatomy maar die kon ik niet vinden haha. Series wie kijkt ze nou niet? Lekker spannend en grappig, tenminste dat zijn de meeste series wat ik kijk. Vroeger keek ik Gilmore Girls en Desperate Housewives. Nu is het dus Grey’s, Gossip Girl, Awkward en Game of Thrones.

Sporten, zelf vind ik het prettig om te doen. Dan bedoel ik alleen de saaie zaal in de sportschool met apparaten hoor, ik doe veel groepslessen in de sportschool zoals Bodypump, XCO, Spinning en BodyBalance. Daarnaast vind ik hardlopen in de buitenlucht heerlijk en dansen vind ik super. Hip hop en streetdance doel ik dan op, hier volg ik lessen voor.

Ja de derde, ik ben lang! Tenminste ik steek er niet bovenuit maar ik ben eigenlijk net zo lang als dat de meeste mensen op hakken zijn. Ik ben namelijk 1,78 wat best een prima lengte is alleen ik haat het dat ik niet echt hakken kan dragen omdat ik dan ja bijna twee meter ben.. Dus dat vind ik er jammer aan maar goed dit kan ik toch niet veranderen dus ik moet het er maar mee doen!

De laatste haha, mijn FAVORIETE eten: Pizza! Ja ik kan er niks aan doen maar als mijn vriend mij blij wil maken moet hij met een pizza aankomen. Mijn guilty pleasure! Verder probeer ik gezond te eten maar die pizza kan ik nooit weerstaan, delicious!

Dit waren dan de tags die het best bij mij passen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Zit er nog iets herkenbaars tussen voor jullie??

8 gedachtes over “Tag – Thats Who I Am

Geef een reactie

