Catrice – Made to stay Highlighter pen – Eye Like

DSC02970-
Highlighters, tegenwoordig heb je ze in verschillende soorten en maten. Nu heb ik er één ontdekt die budgetproof is en in een pen vorm wat mij lekker makkelijk in gebruik lijkt. Kijk mee of dit ook echt zo is en of de highlight ook echt uit de ‘pen’ euh verf komt!

Op het eerste gezicht ziet de pen er best leuk uit, een beetje simpel maar wel een strak design vind ik. Deze is Catrice in de kleur 010 Eye Like! wat ook de enigste kleur is die ze hebben. Wat ik zeer handig vind is dat je het pennetje omhoog kunt draaien en weer terug, lekker makkelijk. Op de pen staat de volgende info over het product: De langdurige romige highlighter textuur verheldert en benadrukt de ogen. Gebruik in de binnenste hoek van de ogen om ze te openen of onder de wenkbrauwen om ze een lift te geven. Er staan verder geen ingrediënten op de pen. Eerst even een swatch maken..
DSC02977-
Op de foto kun je het helaas niet zo zien zoals ik het zag, tenminste dat vind ik zelf. Als ik zelf naar mijn hand kijk geeft het een extreem mooie glans/glow! Dat komt helaas weinig terug in de foto en dit kreeg ik ook niet beter. Daarom ik zeg erbij hij glanst zeker wel, het heeft wel een redelijk licht kleurtje maar dat moet ook met een highlighter! Daarnaast is hij echt mooi romig en dat is weer handig voor het aanbrengen en blenden. Hieronder kun je zien hoe hij op mijn gezicht eruit ziet. Ik heb hem aangebracht onder mijn wenkbrauwen, in de binnenhoek van mijn ogen en een beetje op het bovenste gedeelte van mijn jukbeenderen.
DSC02986
Het effect vind ik subtiel maar zeker mooi. Highlighters moeten niet te opvallend zijn vind ik maar net dat beetje extra geven en dan vind ik dat ze pen van Catrice daar zeker in slaagt. Je kunt hem al voor de prijs van €3,89 kopen bij de Kruidvat of Trekpleister. Hieronder nog een close up foto om het effect wat beter te zien.
closeuphighlighter

Zijn jullie zelf ook fan van een highlighter?

9 gedachtes over “Catrice – Made to stay Highlighter pen – Eye Like

Geef een reactie

