Pupa Nail art Mania – Crazy Crystals

home-crazy-crystal_155785

Pupa Milano staat bekend om de vele nagellakjes en nail art kitjes. Fijne hebbedingetjes vind ik dat! Nu heeft Pupa weer iets nieuws bedacht namelijk Crazy Crystals! Zal het makkelijk zijn om dit aan te brengen??

Er zijn zes leuke Fluor kleuren en er zijn 6 Urban Glam kleuren, deze zijn wat zachter van kleur en vallen niet zo op als de fluor kleuren. Zie zien er zo gaaf uit! Toch ben ik beniewd of het wel handig is in gebruik en vooral kan ik alles doen wat ik normaal doe zonder dat de nagellak eraf gaat..
cc pupa

Ik heb de volgende twee kleuren gekocht: 005 Fluo Yellow en de 007 Urban Nude. Deze twee vond ik zelf super gaaf, ben helemaal fan van neon en dan vooral geel. Daarnaast vind ik nude tinten leuk staan en deze kun je ook opdoen voor gelegenheden waar je geen felle kleuren nagellak kunt dragen maar er wel verzorgd wil uitzien. Vandaag test ik Fluo Yellow!

fluo yellow

De basislak dekt best goed, tenminste voor 1 lak vind ik het redelijk netjes.
Deze lak vind ik meer een bananenkleur hebben dan echt neon, maar daar moet het busje met Crystals voor zorgen. Na de eerste lak even 5 minuten wachten, daarna ga je nagel voor nagel doen. Eerst nog een laagje van de basislak en daarna strooi je gemakkelijk de Crystals over je nagels heen. Op het doosje stond dat je meteen met het kwastje erover heen kunt gaan, dit deed ik dus. Alleen bij een paar nagels kreeg ik nagellak aan mijn kwastje!! Terwijl ik echt geen dikke laag heb aangebracht maargoed.. Daarna heb ik dus elke keer even een minuutje gewacht voordat ik met het kwastje te werk ging. Dit gaat dan helemaal prima!

DSC02948

Wat een kleur!! Hier hou ik helemaal van, lekker fel kleurtje. Het werk is gedaan en het viel me reuze mee. Het zit er mooi op maar ja ik kan nou eenmaal niet echt stil zitten en op de één of andere manier stoot ik weer mijn nagel ergens tegen aan en nu is meteen de helft van mijn nagellak op mijn pink weg.. Er staat ook op de verpakking 15 minuten laten drogen, maar hier heb ik altijd al moeite mee gehad. Het drogen van de nagellak jep.. Maargoed ik heb de nagel even overnieuw gedaan en het zag er weer prachtig uit. Daarna heb ik het goed laten drogen en toen bleef het echt goed zitten. Ik heb het er vandaag opgedaan dus ik weet nu nog niet hoe lang het blijft zitten. Ik ben benieuwd! De kitjes zijn voor €14,95 te koop via verschillende webshops.

Kennen jullie deze Crazy Crystals al? Welke vinden jullie het gaafst?

5 gedachtes over “Pupa Nail art Mania – Crazy Crystals

    • Het zijn geen bolletjes! Dat zijn weer andere kitjes. Dit is microkristalpoeder! Daarom vind ik het zelf wat makkelijker gaan, je strooit het poeder er zo over heen en je haalt het overige poeder zo weg met het kwastje wat erbij zit:)

Geef een reactie

