Budget beauty producten geshopt!

Shoppen

Afgelopen week heb ik weer een paar beauty aankopen gedaan, allemaal budgetproof! Beautyshoppen zal mij echt nooit vervelen, kijk mee wat ik afgelopen week heb gekocht..

DSC02877
Afgelopen woensdag was ik even in de stad wezen lunchen met mijn zus en even een paar aankopen gedaan bij.. jawel de Kruidvat! Lekker een paar budget producten aanschaffen voor bij mijn collectie. Ik vind het heerlijk om tussen alle make-up te neuzen! Of dat nou bij de Kruidvat is of de Douglas, het geeft hetzelfde gevoel. Alleen hier is het een stuk goedkoper natuurlijk!

Essence Shimmer powder – Ticket to Paradise

shimmerpowder
Jeeej Essence heeft  weer een nieuwe limited edition!!  Ik heb deze shimmer powder meegenomen, ik hou van highlighters, bronzers en alles wat daar tussen zit. Daarom ben ik erg benieuwd hoe deze uitvalt op mijn huid en of ik hem ook echt vaak ga gebruiken. Binnenkort ga ik nog op vakantie dus dit lijkt me erg mooi als ik wat bruiner ben. Deze kocht ik voor €2,99.

Essence Stay matt lip cream

DSC02885
Dat mij deze nog nooit eerder zijn opgevallen! Ze zijn maar €1,99 per stuk en wauw wat zijn ze gaaf! Ik heb er gister namelijk al één uitgeprobeerd (zie hier review BB cream onderste foto), in de kleur  02 Smooth berry en de pigmentatie is mindblowing. De andere kleur die ik heb is meer nude en is nummer 01 Velvet Rose. Deze heb ik nog niet getest maar dat gaat niet lang meer duren. Ik denk zelfs dat ik de andere twee ook haal (zijn er vier in totaal), voor die prijs kan dat makkelijk. Top product!

Catrice BB Allround foundation – Multi Benefit Make-up

catrice bb
Hier ga ik niks over het product zelf vertellen aangezien ik gisteren een uitgebreide review over dit product heb geschreven. Hier kun je alles terug lezen! Deze BB cream kocht ik voor €5,99.

Essence Nail Art Special Effect Topper

essence holo topping
Ik had al twee toppings van ditzelfde merk, maar aangezien ik een dikke fan ben van holografische nagellakken is dit natuurlijk onmisbaar voor mij! Deze heet Holo topping, please! Leuke toepasselijke naam natuurlijk, alleen ik ben benieuwd hoe hij lakt en of het effect echt ‘holo’ waardig is! Deze kocht ik voor €1,89.

In totaal was ik €14,85 kwijt voor deze vijf producten, de lip en BB cream zijn al goedgekeurd en ik heb ook vertrouwen in de andere producten. Geld is weer goed besteed!

Hebben jullie afgelopen week/maand ook wat gekocht? Wat heb je dan gekocht?

5 gedachtes over “Budget beauty producten geshopt!

Geef een reactie

