Beauty boeken

Beste beautylovers,

Naast het schrijven van deze blog lees ik ook graag voor mijn ontspanning. Het liefst boeken over: jawel.. beauty! Dat soort boeken heb ik (helaas) snel uit en er staan zulke leuke en handige tips in. Even kijken wat er in mijn boekenkast staat..

beauty boeken

Als eerst de boeken die ik zelf heb aangeschaft en zeker tot mijn favorieten behoren. Het eerste boek wat ik heb gekocht is van Lauren Conrad en heet Style, gaat naast beauty ook vooral over fashion. Heerlijk boek wat je zo doorleest, dat vind ik ook het leuke aan Laurens boeken: haar schrijfstijl.
Zo down to earth en lekker vlot, daar hou ik wel van! Ik ben altijd al gek geweest op haar, ze heeft echt eyes to die for met die eyeliner en daarnaast keek ik namelijk altijd Laguna beach en daarna natuurlijk The hills! Maargoed terug naar het boek, als je van fashion en beauty houdt zou ik deze zeker aanraden. Heerlijk om bijvoorbeeld te lezen in je weekend of misschien wel op vakantie! Dit boek heb ik al wel bijna twee jaar geleden aangeschaft maar heb even de prijs opgezocht voor jullie. Volgens mij had ik hem besteld bij bol.com en daar kost het boek €14,95.

lc style

Daarna heb ik weinig beauty boeken aangeschaft, tot dat Cynthia Schultz beter bekend als misslipgloss haar eigen boek lanceerde! Ik lees haar blogs al een lange tijd en wou natuurlijk meteen het boek aanschaffen. Super gaaf dat een blogster een eigen boek uitbrengt, echt heel tof. Dat boek heb ik ook heel snel uitgelezen, het leest gewoon zo makkelijk en leuk! Weer veel handige tips en leuke foto’s staan erin. Dit boek heet Beauty, deze ook weer besteld via bol.com en was ook €14,95.

cynthia beauty

Mijn derde en tot nu toe mijn laatst gekochte beauty boek is Beauty en jawel weer van Lauren Conrad. Deze kwam in oktober 2012 uit in het Engels en ik heb heeeeel veel geduld gehad want ik wou perse de Nederlandse versie. Ik kan prima Engels, sommige studieboeken zijn zelfs in het Engels maar in het Nederlands is het toch een stuk relaxter en lekker makkelijk. Het boek kwam pas eind mei 2013 uit in het Nederlands maar het wachten was het waard! Wat een prachtig boek! Wat ik zo mooi vind is dat ze verschillende modellen gebruikt dus niet alleen zichzelf. Het gaat er ook niet om dat je haar stijl kopieert maar lekker je eigen maakt. Goed over nagedacht! Dit boek heb ik nog niet uitgelezen, ben op de helft maar tot nu toe spreekt het mij erg aan. Het boek heb ik (wederom) via bol.com besteld voor de prijs van €17,95.

lc beauty

Dit zijn de boeken die ik al heb, nu zijn er nog een paar die ik super graag zou willen!! Dit zijn namelijk boeken van Bobbi Brown: Make up manual, Pretty powerful en Beauty rules. Ze is een geweldige mua en de producten (die ik heb gebruikt) zijn echt van topkwaliteit. Naast die topboeken zou ik ook nog wel plek hebben in mijn boekenkast voor Het 1000 vragen boekje over beauty van Bela Blissett en Geef je huid een kans van Hannah Hakze.

bobbi brown books

Welke boeken lees jij graag? En welke boeken zou je graag willen hebben?

xoxo Anouk

3 gedachtes over “Beauty boeken

Geef een reactie

