L’Oréal La Manicure Miracle Repair 7 & Shinissime Gel

Zoals de meesten van jullie weten heeft L’Oréal een compleet nieuw assortiment als het op nagelverzorging aankomt. Namelijk La Manicure, ik was erg benieuwd naar het ‘pronkstuk’ van de collectie: Miracle Repair 7 en daarnaast de topcoat Shinissime Gel.

la manicure lakken

Zelf heb ik super snel last van splijten en breuken in mijn nagels (zo irritant), maargoed voor werk moet ik vaak mijn handen wassen en daarnaast moeten ze vrij kort zijn. Ik vijl ze wel altijd kort zodat ze sterker worden maar alsnog heeft dit geen effect. Vooral als mijn nagels iets langer zijn dan normaal zijn er altijd wel één of twee nagels die afbreken en dan kan ik ze allemaal weer kort vijlen..

Daarom ben ik super benieuwd naar de Miracle Repair van L’Oréal. Ik hoop dat mijn nagels er een stuk sterker van worden en niet zo snel afbreken. Nu heb ik deze lakjes vorige week binnen gekregen en deze heb ik besteld bij bol.com. In de verschillende drogisterijen kon ik ze namelijk nog niet vinden, dan maar online! Voor €8,99 heb ik deze gekocht.

Miraclerepair7

Op het doosje staat: Breng dagelijks aan, alleen of onder de kleur voor een effectieve weerstand tegen alle dagelijkse schadelijke invloeden. Droogt snel.
Dus voor de mensen die denken: Ik breng hem één keer aan en daar laat ik het bij, kan ik nu al zeggen dan werkt dit niet! Het werkt in principe hetzelfde als een nagelverharder en deze moet je ook dagelijks of om de dag aanbrengen, eraf halen en weer opnieuw lakken. Anders werkt dit niet! Zelf heb ik vaker nagelverharder uitgeprobeerd en dan deed ik dit: dag 1: de lak erop, dag 2: laten zitten, dag 3: eraf halen en een nieuwe laag. Dit werkt het beste! Of dagelijks aanbrengen en eraf halen, dat kan natuurlijk ook.

aftermiraclerepair

Dit is geen review maar ik heb het gisteren op mijn nagels gedaan en zo ziet het er vandaag uit. Zo hebben jullie in ieder geval een indruk van dit product. De nagels hebben een subtiele glans en zien er verzorgd uit (let niet op mijn nagelriemen, they look horrible!). De lak droogt inderdaad snel, erg fijn. Goed, na één dag kan ik er verder niks over zeggen maar zo ziet de lak eruit op mijn nagels. Ben benieuwd!

Tot slot heb ik de topcoat Shinissime gel aangeschaft, dit omdat ik de glans van gelnagels vaak erg mooi vind. Dit product belooft het volgende: Het perfectioneert de kleur door het geven van meer diepte en een spiegelachtige glans in slechts een handomdraai. Daarnaast beschermt het langdurig de kleur. Deze kost €7,99.

Shinissimegel

Deze heb ik nog niet gebruikt maar ben hier ook benieuwd naar, of je daadwerkelijk een briljante glans op je nagels krijgt. Deze ga ik snel uittesten! Eerst is de Miracle Repair 7 aan de beurt..

Kennen jullie La Manicure va L’Oréal? Welke zou jij willen hebben?

xoxo Anouk

4 gedachtes over “L’Oréal La Manicure Miracle Repair 7 & Shinissime Gel

  1. Pingback: Review – L’Oréal La Manicure Miracle Nail Repair 7 | Beauty x Therapy

Geef een reactie

