Tutorials om je haren te vlechten

Pinterest Fishtailbraid

Vlechten zijn hot! Je hebt zoveel verschillende variaties,sommige zijn echt makkelijk om bij jezelf te doen en het hoeft niet veel tijd te kosten. Ik kijk graag naar tutorials om wat leuks te doen met mijn haar, the beauty department heeft leuke maar simpele filmpjes om het zelf te doen.

De vissengraat vlecht oftewel de fishtail braid is één van mijn favorieten, het is super easy om te doen en ik vind het stoer staan. Je kunt voor een strakke versie gaan of voor een wat losse voor een wat meer stoere look. De laatste doe ikzelf vaak, aangezien ik ook nog wat laagjes onderin heb wordt het sowieso al een beetje messy door de haartjes die eruit springen. Kijk hieronder mee hoe je de fishtail braid zelf binnen een paar minuten kan maken!


De klassieke franse vlecht, is een mooie vlecht en ook weer makkelijk om te doen. Hierbij kun je weer kiezen of je voor een nonchalante look gaat om hem wat losser te vlechten. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een klassieke look en voor strak gaan. Zelf heb ik hem ook uitgeprobeerd en het staat echt leuk, alleen ik vind het fijn als ik iets van een lok heb langs mijn gezicht. Bij deze vlecht heb je wel echt al je haar uit je gezicht. Kijk hieronder hoe jij je eigen franse vlecht kunt maken.


De laatste heet de Milk maid braid, deze vind ik er mooi en klassiek uitzien. Leuk als je een speciale gelegenheid hebt zoals een bruiloft, dan is dit zeker een optie. Ook deze is vrij makkelijk te maken, zelf heb ik het gedaan zonder mijn haar eerst te krullen (dit zeggen ze wel in het filmpje), maar zonder kan het dus ook! Scheelt veel tijd als je haast hebt. Check het filmpje hieronder..


Dit zijn maar een paar filmpjes natuurlijk, youtube staat vol met dit soort! Ik heb deze uitgekozen omdat ik helemaal fan ben van Lauren Conrad en de filmpjes zijn leuk en easy.

Heb jij nog handige tutorials die je wilt delen?

xoxo Anouk

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Tutorials om je haren te vlechten

Geef een reactie

